Sain Redroselta alla olevan tunnustuksen ja sen mukana kyselyn:


Aluksi piti kirjoittaa seitsemän tunnustusta, mitä blogissa ei ole vielä kertonut:

1. Olen ostamassa asuntoa ja nyt olisi mukava jo kiikarissakin!

2. Valmistuin tässä hiljattain uuteen ammattiin.

3. Aloitan ihan pian kesäloman ja olen aivan innoissani!

4. Olen ihanissa kesähäissä ystäväiseni kaasona, ihanaa!

5. Minulla on todella usein erittäin eripariset sukat ja niiden vuoksi joskus olen joutunut noloon tilanteeseen, kun olenkin joutunut riisumaan kengät enkä ole muistanut että, ai niin toinenhan on punainen ja toinen sininen.

6. Minun on todella vaikea keskittyä kuuntelemaan, jos en samalla tee jotain, kuten piirrä, väritä, pelaa kännykällä/tietokoneella..

Äh.. tosi vaikea keksiä näitä... ei nyt mitään suuria paljastuksia ole vielä tullut...

7. Inhoan siivousta ja kotini muistuttaa sikolättiä 99 % ajasta.

Nyt pitää vielä vastata kysymyksiin:

1. Koska aloitin blogin?
17.5.2006  oho, pitäisikö pitää synttärit blogille!
 
2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä se käsittelee?
Aluksi pääasiassa leukemiaa, nykyään kokonaisvaltaisesti elämääni.
 
3. Mikä tekee blogistasi erilaisen muihin blogeihin nähden?
Ei mikään? Se että se on minun?
 
4. Mikä sai sinut aloittamaan kirjoittamisen?
Sairastuminen leukemiaan.
 
5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Että jaksaisin kirjoittaa ja kuvata useammin. Toivoisin että se olisi kiinnostavampi.
 
Lopuksi tunnustus pitää jakaa vielä viidelle:

1. Samoissa vesissä jo vuosia kanssani soutanut Vasen rintani ja muuta sairasta

2. Ihana Vinkeä väkkyrä

3. Pieni ja pippurinen "vertaiskaverini" Herra Downin perintöä

4. Ihanan Ullan ihania reseptejä arkea piristämään: Elämä makeaksi

5. Samoissa vesissä uiskenteleva sitkeä poika: Hyvikset voittaa pahikset

Kaikilla linkkaamillani blogisteilla on varmasti elämässä paljon vilskettä, joten haasteen tekemisen sijaan haluan muistuttaa kaikkia omia lukijoitani näistä loistavista blogeista ja toivoa voimia arkeen itse blogisteille!