Eilen eksyin Ronjan kanssa Keskiaikaisille markkinoille Turkuun. Hauskaa vaikkakin tosi rankkaa ja kallista oli. Oli tosi mukava tavata Ronja, jonka olen siis tavannut aiemmin vain nettimaailmassa. Kun totesin kaverilleni viime viikolla, että toivottavasti kyseessä ei ole mikään moottorisahamurhaaja, totesi kaverini minulle, että kumpikohan ottaa suuremman riskin: minä vai sokea ihminen ;) Kävimme muuten Aboa Vetuksessa ja museokaupassakin samalla reissulla. Kyseessä piti olla kai jonkinlainen ääninäyttely, mutta siitä nyt voi olla montaa mieltä. Pelasimme keskiaikaista kettupeliä jaa Ronja kokosi jotain ihme saavia, jonka nimeä en muista. Hiplasimme kaikenlaisia koruja ja aseita markkinoilla ja saimmepa pyynnöstä loistavat esittelyn varsijousen toiminnasta. Minua kyllä jatkuvasti pelotti, että Ronja iskee, tuntee, työntää, laittaa tms. sormensa johonkin terävään, leikkaavaan, kuumaan, mutta hän jaksoi hermoromahduksen partaalla sanoa minulle, että omistaa edelleen lähes 18-vuoden iässä kaikki kymmenen sormea ;) 

Kuvan tarjoaa Turun Kaupunki/Anna Gradistanac

Niin ja toki muuten sain myös ne kuuluisat Hullun paperit nimellä hulluhullu :D