Taas on melkein yksi viikko takana, ja toinen edessä. Monenmoista olen puuhannut ja ollut puuhaamatta viime viikolla. Koulussa olisi pitänyt käydä, mutta ikävä kyllä taas kerran sairaudesta johtuvien tutkimusten ja lääkäriaikojen vuoksi sain kurssista hylätyn jo alkuvaiheessa - ei tarpeeksi läsnäoloa. Ongelma vaan on se, että kun lääkäri/hoitaja tai välillä molemmat ovat nähneet vaivaa saadakseen minulle jonkin tutkimuksen ajallaan, tai aikaistaakseen valmiiksi annettua aikaa, ei minulla paljon ole oikeutta alkaa sanoa että mutta kun pitää mennä kouluun.

Nuppien sivuilla on taas keskusteltu monenmoisista lapsettomuuteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Tärkeitä juttuja!

Keskellä viikkoa käväisin elokuvissa katsomassa ystäväni kanssa Röllin Sydän- elokuvan. Oli se kyllä turhan pelottava sallituksi kaikille (tai no yli 3v valtion elokuvatarkastamon mukaan). Mukana oli vaikeita asioita ja mm. kuolemaan liittyviä juttuja. Hui sanon minä, vaikka jo yli 3-vuotta olenkin. Onneksi ainakaan tällä kertaa katsomossa ei ollut kuin minä, kaverini n. 25v, yksi äippä ja lapsi n. 6v.

Lääkärin aikaa taas kulutin puhelimitse n. tunnin perjantaina. Olisi kai hänellä muutakin tekemistä ollut kuin väitellä minun kanssa. Onneksi edes yksi asia selvisi. Paljon kuitenkin on kysymyksiä esitettävänä, kaikki kun ei nettiä tai kirjoja lukemalla tosta noin vain aukea.