Yli räystäiden vaan katseeni kantaa
Betoni ympärille, tukee selässäni rankaa
Älä siinä pillitä pers auki poika
En tahdo niskaan hermostani raunioita
Tauti voita, kierrä kansan aukioita
Takaa tyhjii koreja, edes' täysii toreja
Ypöyksin menee aina päin persettä
Olette päässäni kaikki yhtä perhettä

Ystävät ympärillä, taas kaikki yhessä
Kun rauhas horjuu, toiset pitää loppuun asti
Mut tänään otetaan rauhas'
Voit kattoo lähelle, mut tähtäin kauas
Välil' painaa koko maailma hartioillani
Mussa kuljettaa, en pysy paikoillani
Kaikki kulkee ihan ku omalla painolla
Minä ja isukki pusketaan läpi raivolla

kertosäe: (2x)
Elämä antaa, elämä ottaa
Se kantaa ja voi pudottaa
Jos jotain haluut niin älä jää odottaan,
koska hetken voi kadottaa

Po-räppi hävii mut välitän tällä
Sano se oikein, sano se rähinällä
En oo vaihtamassa sanaani veitsiin
pistän paikan banaaneiksi
Himas vaippoja kasaa
Ei massii tai aikaa
Se menee just tasan
Shoppaaminen on kuin suonii pollee
Kuosituomi olee opetuksii nuorisolle

Aina yrittää, kerran onnistaa
Nyt oon korkeel' eikä tarvi mitään todistaa
Rima nousee, kovemmin ponnistaa
Mä tiedän ite ne ei saa kuriin kondista
En tuu tekeen tätä rahasta mä koskaan
Arvaatkohan läpät matti kukkarossa
Mä seison suoraan, mä kaikki hyvin tänään
Ja eteenpäin mua kantaa elämä

(Kärkiryhmä: Elämä kantaa)