Koskaan en saa aikaiseksi listata mitä olen lukenut. Nyt kokeilen toimisiko se blogissa. Listaan vain kaikki tosissaan lukemani. En niitä jotka loikin jotenkuten yli. Tähtiä annan 1-5. Harmi kun en muista alkuvuoden kirjoja tarkkaan.
1. Josh Bazel: Niittaa noutaja *
2. Eve Hietamies: Yösyöttö * * * * *
3. Marianne Käcko: Tapa minut äiti * * * *
4. Kyllikki Villa: Vanhan rouvan lokikirja *
5. Virpi Hämeen-Anttila: Sokkopeli * * * *
6. Khaled Hosseini: Tuhat loistavaa aurinkoa * * *
7. Hillevi Wahl: Paksu täti rokkaa tykimmin * *
8. Niina Repo: Pimeä huone *
9. Stieg Larsson: Miehet jotka vihaavat naisia * * *
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.