16. Riikka Pulkkinen: Raja * * *
Hieman ehkä vastenmielisiä kohtauksia sisältävä kirja on kirjailijan esikoisteos. Useamman henkilön tarinat kietoutuvat yhteen upealla tavalla ja kirjassa pohditaan oikeasti tärkeitä kysymyksiä ja asioita.
17. Mari Jungsted: Hiljaisuuden hinta * * *
Odotin tältä kirjailijalta enemmän. Toisaalta vanha jengi on taas koossa ja on aika ratkoa rikoksia tutussa ja ei niin turvallisessa Gotlanissa.
18. Tuomas Kyrö: Miniä * * * * *
Loistava naurattava ja samaistuttava kirja sukupolvien välisistä eroista ja siitä kuinka perhe ihastuttaa ja vihastuttaa :)
keskiviikko, 25. huhtikuu 2012
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.