Edellisviikolla olin vatsataudissa, viime viikolla jännäsin sydäntutkimuksia ja lisää jännäsin tällä viikolla. Tiistaina kävin syräntutkimuksissa ja sydämessä tosiaan on jos jonkinlaista vikaa, onneksi ei vakavaa. Lääkäri määräsi lääkettä, jonka pitäisi helpottaa sydämen työtä, mutta ko. lääkkeen maahantuonti oli lopetettu, koska Kela oli vienyt siltä korvattavuuden. Tämähän tästä vielä puuttuikin...

Keskiviikko alkoi etoen ja pahoinvointilääkkeestä huolimatta ehdin oksentaa puskaan, lavuaariin ja suihkuun. Nyt torstaina jo hetken pystyn olemaan pystyssä Panacod-kipulääkkeen ja rakkaan Zofran-oksulääkkeen voimalla. Kokeilin aamulla jotain suht uutta pahoinvointilääkettä, mutta eipä se liiemmin auttanut. Olen vain alkanut pelätä tuon Zofranin yliannostusta, sillä uskoisin kertaalleen onnistuneeni ns. serotoniinisyndrooman itselleni aiheuttamaan. Se siis johtuu liian monen serotoniiniin (kuten Zofran) vaikuttavan lääkkeen yhtäaikaisesta käytöstä ja/tai liian suuresta annoksesta moisia. Mutta kun mä rakastan Zofrania ja sitä tunnetta kun ei okseta...

Ai niin, kirjarintamalla hieman omituista. Olen ensi viikolla hieman reissun päällä, joten lopetin pokkarimallisen kirjan lukemisen säästääkseni sen matkalle ja aloitin uuden kovakantisen kirjan, jota siis ei oikein sen painon vuoksi viitsi matkalle ottaa...hassua...

Kaikki mun kaverit ovat matkoilla, onneksi siis minäkin pääsen ensi viikolla. Niin ja odotan tuliaisia niin Puolanmaalta kuin Budapest-karkkimaasta.