Olinpas minä saanut monta:
1204183.jpg

Kiitos kaikille ihanaisille lukijoille :)
Jaan eteenpäin jahka ehdin ja löydän jonkun jolla sitä ei ole ;)

Täällä on kenties nuha hieman taittumassa. Olen harrastanut maakuntamatkailua hieman ja muuten vaan lueskellut dekkareita. Onneksi on hyviä kirjailijoita. Huomenna olisi hammaslääkäri, yök. Olen sitä jos siirtänyt 150 kertaa, joten kai täytyy huomenna paikalle mennä. Mulla on onneksi tosi mukava hampilääkäri. Ai niin, sitä pitimäni sanoa, että antibiootti joka aloitettiin perjantaina, maksoi 250 euroa ja olisikohan kahden viikon kuuri! Ohhoh sanon minä. Onhan mulla kalliita lääkkeitä ollut, mutta mokoma tyhmä antibiootti johon en edes usko ja KELA-kattokaan ei ole vielä täysi. Jotenkin nuissa lääkkeissä se hinta ei tunnu, kun katto on täysi, niin ei sitä edes huomaa.

Nyt unten maille.