(ja sen lukijat)
Tänään koitti arki aivan liian aikaisin. Sairaalassa piti jo olla kahdeksalta. Oli oikein hyvä käynti: lääkäri pohti miksi minulla oli aika ja minä pohdin miksi minun piti tulla. Kätevää. Oli taas joku hullu-opiskelija tainnut sotkea asiani. Ei ollut lukenut papereitani (ehkä metrin pinkkaa ;)) ja säikähtänyt raukka veriarvoista. Lääkäri vaan totesi lakonisesti että hyväthän nää on tollee yleisesti sulle ja että ainahan sun arvot seilaa ylösalas. Samalla hoitsu aikaisti colonoskopia (paksusuolentähystys)- aikaa, johon minulla ei ole kyllä kovaa mielenkiintoa. Olisihan se vasta 14 kerta kun olen perunut annetun ajan. Hyvä minä. Ei vaan ole kovin mukava tutkimus kyseessä, vaikka lupasivatkin runsainmitoin troppeja. Sairaala tuntien se on puolikas Panadol. Onneksi kävin tänään kuuntelemassa lääketieteen uusia tuulia ja saamassa kaikenmaailman lääketehtaiden sponssaamaa roinaa.