Aamu alkoi karvakuonoilla, joten jaetaanpas nyt tämäkin loistava laulu teidän kanssa, kun niin oikeassa laulun sanat ovat:

Tietääkös joku missä kaverit kasvaa?
Ken niitä viljelee pellollaan?
Vaivaakos leipomo jauhoihin rasvaa?
Kaverin työntää uuniin paistumaan

Ei, kulkaa, kavereita tehdas ei värkkää
Ei liukuhihnalla ainakaan
Ei postimyyntikään sellaista järkkää
Eikä valtio laitoksillaan

Ole mulle kaveri, niin henskeleitä paukutan
nostan harteille vaikka maailman
Ole mulle kaveri, niin laulan yhden oopperan
itken, nauran ja sua lohdutan

Heipparallallaa, kaiffareita laulattaa
Katseilla paiskata saa
Heipparallallaa, kaipa heitä laulattaa
Onhan se niin mukavaa

Ole mulle kaveri, niin henskeleitä paukutan
soppaa keitän ja löydän sattuman
Ole mulle kaveri, niin parlamentin kumoan
vaihdan valtioneuvoston ja pressaa komennan

Ei kavereita markkinoilta voi ostaa
Ei niitä hinnalla millään saa
Kas niitä luonto vain esille nostaa
eikä sellaista saa lannistaa

Ole mulle kaveri, niin henskeleitä paukutan
Tuntuu kuin omistaisin euroopan
Ole mulle kaveri, niin poimin sulle mansikan
itken, nauran ja sua lohdutan

Ole mulle kaveri, niin henskeleitä paukutan
Nostan harteille vaikka maailman
Ole mulle kaveri, niin laulan yhden oopperan
itken, nauran ja sua lohdutan

Ole mulle kaveri, niin henskeleitä paukutan
Juoksen tunnissa taakse Heinolan
Ole mulle kaveri, niin henskeleitä paukutan
kierrän viikossa Kalifornian