Mietin kun kuuntelin tätä Ultra Bran laulua, että olisikohan mahdollista toteuttaa nämä kaikki? No siinäpä olisi haastettaa.

Olen hiihtänyt jään yli Seurasaareen (auts, kova homma!)
olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna (mutta mikä on hiomavaunu?)
Olen seissyt laiturilla kolme (Varmasti montakin kertaa)
ja nähnyt Kölnin tuomiokirkon (En kyllä ole, tämä täytyy toteuttaa pikimiten!)

Olen kahlannu rantaveteen (Juu.)
soutanut soutuveneellä sumuisena aamuna (Done)
Olen seissyt laiturilla hiljaa (Olen epäilemättä, vaikka se on saattanut olla vaikeaa)
ja kuullut äänet kaukaisten laivojen (Olen. Aika romanttista..)

Olen eksynyt Latviassa (Tästä minulla on ikävä kyllä todistaja. Olin tosi vihainen ja lähdin eri suuntaan ystävästäni ja sitten soitin itkien hänelle että mulla on paha olo ja mä en tiedä missä mä oon ja tässä on katu ja puita)
kävellyt kaupungin reunan yli (Raision ainakin, sen muistan. OIin kakkosluokalla)
Luulin katoavani (Toki.)

Eli to do listalle jää enää:
 
- Kölni
- Ottaa selvää mikä on hiomavaunu ja ajaa sillä
- Sukset ja seurasaari.