Räytymispäivä

Tänään on päivä harmaa
päivä räytymisen.
Se tarkoittaa, että silloin
minä olen murheellinen.

Hyvin minä olen taas hoidellut
kaikki tuhmat työt,
mut raskaaksi käy tämä tällainen,
kun kiukuttelee yöt.

Oishan se kiva, jos mulla
myös joku kaveri ois.
Mut aina yksin täytyy mun olla.
Ei kukaan tuhmasta välittää vois

Tänään tein taas tempun.
Vedin kissaa hännästä.
Ja se kissa ei pitänyt siitä,
sen huomasin äänestä.

Surulliseksi tuli kissa
ja se lähti luotani pois.
Voi kun sitä joskus toivoo,
että kiltti olla vois.

Oishan se kiva, jos mulla
myös joku kaveri ois.
Mut aina yksin täytyy mun olla.
Ei kukaan tuhmasta välittää vois.

Ja jänöjussi puhuu huonosti,
kun ristissä on sen suu.
Ja sitäkin mä vähän pilkkasin.
Ei luokseni hänkään tuu.

Oishan se kiva, jos mulla
Myös joku kaveri ois
Mut aina yksin täytyy mun olla
Ei kukaan tuhmasta välittää vois

Voi kurjuuksien kurjuus

(ja sävelen tarjoaa youtube niille jotka eivät laulua muista tai osaa. )