Rölli minä oon
ja elän niin
vaarallista elämää
Yhtenä talvena jääpuikon söin
ja heti alko yskittää

Kerran kun mä metsässä hiippailin
varpaani kiveen löin
Ja kerran meni vatsani sekaisin
kun pieniä kiviä söin
Eilen lähti hiha takista
on elämäni vaarallista

Kerran kun mä kävin kaupassa
unohtui muistilista
Silloin minä sanoin että
kyllä se on elämäni vaarallista
Kerran hampaaseeni koski
ja turvoksissa oli koko poski

Kerran kun mä mökistäni ryntäsin
rappusissa kompastuin
Ja kerran kun mä saunassa peuhasin
ja saippuaan liukastuin
Yöllä meinas tulla hätä
vaarallista elämätä

Oli siinä monenlaisia metkutuksia tässä röllin elämässä mutta me röllit olemme rohkeaa väkeä, me emme hevillä säikähdä. Kyllä se niin on. 

Ja youtube tarjoaa musiikin, jos muuten ei muistu mieleen :) Rölli Vaarallista Elämää