Olen nimittäin saanut muistamisia niiiiin monta :)

 Salaiselta Kirjaystävältä sain paketin, joka oli täynnä erittäin tarpeellisia ja kaiken lisäksi ihania tavaroita!
 1286190.jpg
- Aiivan ihana naurava nallemagneetti
- Laastaria niin sydänsuruihin kuin muihinkin haavereihin, tietysti sydämenmuotoisia!
- Sssssuklaata, NAM!
- Lahjalaatikoita vaikkapa ystävänpäivälahjoihin.

Toveri Helmikuulta olen saanut jo useamman ihanan paketin, täynnä kaikkea mukavaa, askarteluun liittyvää ja päälle aivan huikean upeat kortit. Jos minä nyt kovasti näillä lahjoilla harjoittelen, voin saada ehkä jotain noin hienon suuntaista aikaiseksi :)

Myös Ystävänpäivän Ilahduta ystävääs lähestyi minua ihanilla jutuilla.

1286191.jpg
- Kirjanmerkki naurava-suu
- Aivan upeita korttitarpeita, joihin sormet syyhysivät heti. Siksi anteeksipyyntöni jos kuvasta puuttuu jotain, sillä kaikki pääsivät heti käyttöön!
- Enkeli-pieni lasisiipi turvaa tuomaan
- Ja ne kortit, wow!

Kaverille Kaulahuivi - ystävä toi lumen tänne loskan keskelle. Aivan upea valkoinen kimallus valtasi koko talon, kun tämän taikahuivin laittoi kaulaan!

1286187.jpg Kaulahuivi kaulassa.

1286186.jpg... ja uuden lipaston päällä :)

Iso kiitos kaikille minua piristäneille ihanille ihmisille!
(kyllä se postipoika toi laskujakin, mutta nyt niitä on mukavampi maksella)